Delavnica: Kreativni načini krepitve podjetji

Raziskave potrjujejo, da ima kultura številne pozitivne učinke tudi na podjetja in zaposlene. V letu 2019 je Svetovna zdravstvena organizacija objavila raziskavo, ki prikazuje, kako vse kultura vpliva na dobrobit (ang. Wellbeing) in zdravje ljudi, nekaj let pred tem pa je inštitut KEA objavil obsežno raziskavo, ki potrjuje, da kultura veča kreativnost, ki je sestavni del inovativnosti. Kultura med drugim dokazano vpliva na boljšo komunikacijo (med zaposlenimi), bolj strpno okolje, vidnost podjetja in ima številne druge pozitivne lastnosti.

V Društvu Asociacija že vrsto let preučujemo in spodbujamo načine povezovanja kulture in gospodarstva, s posebnim projektom pa oblikujemo tudi bolj jasne načine  sodelovanja obeh področji. Delavnica bo prezentacija in sinteza dosedanjih dognanj, obravnava konkretnhi primerov pa bo udeležencem ponudila možnost razmišljanja o razvoju podjetja tudi skozi inovativne pristope izven klasičnih učbeniških načinov.

Preberite več

Video pogovor: Komunikacijski tipi – vzrok za uspeh ali neuspeh

Video @Tea Grahek Lebar

Društvo Asociacija je v sodelovanju s Centrom za kreativnost pri Muzeju za arhitekturo in oblikovanje v sklopu projekta Izobraževalne delavnice: Krepitev KKI pripravilo video pogovor na temo Komunikacijski tipi – vzrok za uspeh ali neuspeh.

Predstavljeni so bili ključni vidiki uspešne komunikacije in izboljšave le-te. 

Preberite več

Delavnica: Avtorske pravice za akterje na področju KKI

Ilustracija @AsjaTrost

Društvo Asociacija v sodelovanju s Centrom za kreativnost pri Muzeju za arhitekturo in oblikovanje vabi na delavnico Avtorske pravice za akterje na področju KK.

Ustvarjalke* navadno želijo zaščititi svoje pravice v odnosu do naročnic avtorskega dela in v odnosu do njenih uporabnic. Pri tem se pogosto dogaja, da ne poznajo dobro področja avtorskega prava in avtorskih pravic, ki jim pripadajo, zato tudi ne uspejo iztržiti največ iz svojega avtorskega dela.

Preberite več

Dobre prakse NVO – mednarodno: Crvena

Grafika @Emina Kujundžić

Združenje za kulturo in umetnost Crvena je feministična in levičarska organizacija iz Sarajeva, Bosne in Hercegovine (BIH). Organizacija je bila ustanovljena leta 2010 in praznuje rojstni dan vsakega 8. marca. Primarno je bila ustanovljena z namenom ustvarjanja prostora za ženske v umetnosti, a se je poslanstvo s širitvijo ekipe nekaj let pozneje močno razširilo. Organizacija je splošni fokus usmerila v ustvarjanje in vzdrževanje pogojev za progresivne družbene spremembe.

V tem prispevku, ki je namenjen raziskovanju mednarodnih dobrih praks nevladnega sektorja na področju kulture, bomo predstavili energično in svojemu poslanstvu predano ekipo Crvene iz Bosne in Hercegovine, predvsem z vidika medsektorskega delovanja v prepletanju kulture in ekologije.  Za ta namen smo se pogovarjali z Almo Midžić.

Preberite več

Iz prve vrste: Petra Hazabent

Asociacija v svojem delovanju vseskozi išče tudi načine za izboljšanje pogojev delovanja za posameznike in organizacije, ki se profesionalno ukvarjajo s kulturno produkcijo izven centraliziranih središč.

V tokratni rubriki Iz prve vrste, v kateri predstavljamo članice Asociacije, smo se pogovarjali s producentko Petro Hazabent, sicer predsednico Društva za kulturno produkcijo in afirmacijo umetniških procesov NAGIB.

Preberite več

Poziv k premišljeni debirokratizaciji

Vlada je v marcu objavila predlog Zakona o debirokratizaciji. Zapisali so, da je cilj izboljšati konkurenčno poslovno okolje in stanje na področju administrativnih ovir. Namen predlaganih zakonskih določb pa naj bi bil tudi poenostavitev življenja državljanov in poslovanje podjetji ter s tem prispevati k znižanju stroškov s tega naslova.

Na predlog Zakona o debirokratizaciji smo se odzvali tudi v Asociaciji, saj uvaja spremembe tudi na področju kulture, a te žal niso ne dobro premišljene, ne usklajene, prav tako pa predstavljajo poslabšanje procesa odločanja v okviru javnih razpisov.

Preberite več

Video pogovor: Povezovanje kulture in gospodarstva

Video @Tea Grahek Lebar

Društvo Asociacija je v sodelovanju s Centrom za kreativnost pri Muzeju za arhitekturo in oblikovanje v sklopu projekta Izobraževalne delavnice: Krepitev KKI pripravilo video pogovor s Urško Jež  na temo Povezovanje kulture in gospodarstva.

Pogovarjali smo se o tem, kako narediti preboj na področju med-sektorksega sodelovanja kulture in gospodarstva. 

Preberite več

Delavnica: Razpisne priložnosti s področja KKI

Ilustracija @Asja Trost

Društvo Asociacija v sodelovanju s Centrom za kreativnost, pri Muzeju za arhitekturo in oblikovanje, vabi na delavnico Razpisne priložnosti s področja KKI.

Za KKI obstaja obilico razpisnih priložnosti za javno ter zasebno sofinanciranje na lokalnih, nacionalnih, regionalnih, evropskih ali drugače mednarodnih ravneh. Pri tem pa se akterji* sprašujejo, na katere razpise se prijaviti, kako se zadeve lotiti, koliko časa je potrebnega za pripravo kvalitetne prijave, kje je mogoče dobiti informacije o aktualnih razpisnih priložnostih, ipd.?

Preberite več

Video pogovor: Onkraj klasične promocije – PR za ustvarjalce s področja krepitve KKS

Video @Tea Grahek Lebar

Društvo Asociacija je v sodelovanju s Centrom za kreativnost pri Muzeju za arhitekturo in oblikovanje v sklopu projekta Izobraževalne delavnice: Krepitev KKI pripravilo video pogovor s Tjašo Pureber na temo PR-a za ustvarjalce s področja KKS.

Pogovarjali smo se o tem, kako naj ustvarjalci* strateško pristopijo h komuniciranju z javnostmi.

Preberite več

Delavnica: Opredelitev vrednosti poslovne ideje za izdelke in storitve

Ilustracija @Asja Trost

Društvo Asociacija v sodelovanju s Centrom za kreativnost pri Muzeju za arhitekturo in oblikovanje vabi na delavnico Opredelitev vrednosti poslovne ideje za izdelke in storitve.

Ustvarjalci* v kulturi in kreativnih industrijah morajo pogosto predstaviti vrednost svojih izdelkov potencialnim naročnikom oz. podjetjem ali organizacijam. Pri tem se pogosto dogaja, da želijo izpostaviti preveč prednosti, zaradi česar se izgubi fokus ključnih vrednosti, ki jih izdelek ima, ali pa da ne izpostavijo pravih vrednosti, ki jih izdelek ponuja, in tistega, kar naročnik pričakuje.

Preberite več