Video pogovor: Računovodstvo in davki za ustvarjalke s področja kulture

Video@Tea Grahek Lebar

Društvo Asociacija je v sodelovanju s Centrom za kreativnost pri Muzeju za arhitekturo in oblikovanje v sklopu projekta Izobraževalne delavnice: Krepitev KKI pripravilo video pogovor z Urhom Veletom na temo Računovodstvo in davki za ustvarjalke s področja kulture.

Pogovarjali smo se o tem, kako ustvarjalke* svoje delovanje uredijo s pravno-formalno vidika in o drugih administrativnih postopkih ter računovodskih obveznostih.

Preberite več

Raziskave – Kulturosferin podcast: Vpliv COVID-19 na delavke in delavce v kulturi

Z aprilsko številko Kulturosfere začenjamo z novo sezono Kulturosferinih podcastov. Do konca leta se bomo osredotočili na devet poglobljenih analiz in raziskav na področju kulture ter kulturne politike. Pogovarjali se bomo z njihovimi avtoricami in avtorji in razmišljali, kako njihove ugotovitve vplivajo na nevladne organizacije in samozaposlene v kulturi.

V prvi epizodi se je Tjaša Pureber pogovarjala z Evo Matjaž, soustanoviteljico Zavoda Poligon, ki je skupaj s Polono Černič in Tejo Kosi pripravila prvo poglobljeno analizo vpliva COVID-19 na delavke in delavce v kulturi pri nas. Raziskava je še vedno aktualna, saj v kratkem prihaja njen tretji terenski del.

Preberite več

Razpisne priložnosti (april 2021)

V aprilski različici razpisnih priložnosti za samozaposlene in nevladne organizacije v kulturi smo pripravili pestri nabor predvsem domačih priložnosti.

Posebej izpostavljamo razpis Ministrstva za javno upravo za t.i. matching funds, ki je ključen za vse, ki ste sofinancirani s strani evropskih programov.

Preberite več

Delavnica: Komunikacijski tipi – vzrok za uspeh ali neuspeh

Ilustracija @AsjaTrost

Društvo Asociacija v sodelovanju s Centrom za kreativnost pri Muzeju za arhitekturo in oblikovanje vabi k udeležbi na delavnici Komunikacijski tipi – vzrok za uspeh ali neuspeh.

 Ustvarjalke* v kulturi in kreativnih industrijah se pogosto srečujejo s tem, da morajo svoje ideje komunicirati potencialnim naročnikom oz. podjetjem in organizacijam. Pri tem se pogosto dogaja, da ustvarjalke komunicirajo tisto kar sami mislijo, da želijo posredovati, v resnici pa bi morali komunicirati tisto, kar od nas klient pričakuje. Tovrstno komuniciranje je bolj učinkovito in uspešnejše.

Preberite več

Dobre prakse NVO – mednarodno: RESHAPE

RESHAPE je triletni raziskovalni projekt raznolike skupine organizacij iz Evrope in južnega Mediterana, s katerim delavci in delavke na področju umetnosti razvijajo alternativne organizacijske modele, strukture in prakse v umetnosti, neposredno zvezane z družbo in njenim razvojem.

V Kulturosferi začenjamo cikel prispevkov, namenjenih raziskovanju mednarodnih dobrih praks nevladnega sektorja na področju kulture. Pogovarjali smo se z vodjo projekta RESHAPE Milico Ilić.

Preberite več