Tretja razglasitev epidemije je znova in še bolj poglobila stiske številnih ustvarjalk in ustvarjalcev ter nevladnih organizacij na področju kulture. Z ustavitvijo javnega življenja mnoge obveznosti ostajajo, med tem ko so ustaljeni načini izpolnjevanja le-teh onemogočeni ali zelo oteženi. Za lažje obvladanje kriznih razmer in informiranje o razvoju dogodkov bomo na tej povezavi objavljali odgovore na pogosta vprašanja.
Preberite večVideo pogovor: Računovodstvo in davki za ustvarjalke s področja kulture
Društvo Asociacija je v sodelovanju s Centrom za kreativnost pri Muzeju za arhitekturo in oblikovanje v sklopu projekta Izobraževalne delavnice: Krepitev KKI pripravilo video pogovor z Urhom Veletom na temo Računovodstvo in davki za ustvarjalke s področja kulture.
Pogovarjali smo se o tem, kako ustvarjalke* svoje delovanje uredijo s pravno-formalno vidika in o drugih administrativnih postopkih ter računovodskih obveznostih.
Preberite večRaziskave – Kulturosferin podcast: Vpliv COVID-19 na delavke in delavce v kulturi
Z aprilsko številko Kulturosfere začenjamo z novo sezono Kulturosferinih podcastov. Do konca leta se bomo osredotočili na devet poglobljenih analiz in raziskav na področju kulture ter kulturne politike. Pogovarjali se bomo z njihovimi avtoricami in avtorji in razmišljali, kako njihove ugotovitve vplivajo na nevladne organizacije in samozaposlene v kulturi.
V prvi epizodi se je Tjaša Pureber pogovarjala z Evo Matjaž, soustanoviteljico Zavoda Poligon, ki je skupaj s Polono Černič in Tejo Kosi pripravila prvo poglobljeno analizo vpliva COVID-19 na delavke in delavce v kulturi pri nas. Raziskava je še vedno aktualna, saj v kratkem prihaja njen tretji terenski del.
Preberite večRazpisne priložnosti (april 2021)
V aprilski različici razpisnih priložnosti za samozaposlene in nevladne organizacije v kulturi smo pripravili pestri nabor predvsem domačih priložnosti.
Posebej izpostavljamo razpis Ministrstva za javno upravo za t.i. matching funds, ki je ključen za vse, ki ste sofinancirani s strani evropskih programov.
Preberite večDelavnica: Komunikacijski tipi – vzrok za uspeh ali neuspeh

Društvo Asociacija v sodelovanju s Centrom za kreativnost pri Muzeju za arhitekturo in oblikovanje vabi k udeležbi na delavnici Komunikacijski tipi – vzrok za uspeh ali neuspeh.
Ustvarjalke* v kulturi in kreativnih industrijah se pogosto srečujejo s tem, da morajo svoje ideje komunicirati potencialnim naročnikom oz. podjetjem in organizacijam. Pri tem se pogosto dogaja, da ustvarjalke komunicirajo tisto kar sami mislijo, da želijo posredovati, v resnici pa bi morali komunicirati tisto, kar od nas klient pričakuje. Tovrstno komuniciranje je bolj učinkovito in uspešnejše.
Preberite več