Delavnica: Pogajanja v poslovnem svetu in oblikovanje končne cene produkta

Društvo Asociacija v sodelovanju s Centrom za kreativnost pri Muzeju za arhitekturo in oblikovanje vabi na delavnico  Pogajanja v poslovnem svetu in oblikovanje končne cene produkta.

Ustvarjalke* v kulturi in kreativnih industrijah morajo za svoje produkte in storitve definirati tudi ceno, ob tem pa se v procesu prodaje pogosto znajdejo v pogajalski situaciji. Pogajanja so del našega vsakdana in so še kako pomembna v poslovnem, političnem in športnem svetu. Dobra pogajalka lahko veliko doprinese k doseganju zastavljenih ciljev, ki so ključni za nadaljnji razvoj, moč, vpliv in tudi korist posameznice, skupine ali družbe.

Preberite več

Video posvetovalnica: Koronavirus in ustvarjalci No.8

https://www.facebook.com/drustvoasociacija/videos/272953723927709/

Društvo Asociacija v sodelovanju s Centrom za kreativnost, pri Muzeju za arhitekturo in oblikovanje, vabi k udeležbi na video posvetovalnico z Juretom Novakom.

15. oktobra je bil v Državnem zboru sprejet peti paket pomoči za omilitev in odpravo posledic COVID-19. Ukrepe, ki zadevajo KKI bomo obrazložili v  novi jesenski video posvetovalnici, ki bo v sredo, 21. oktobra, ob 17:00.

Preberite več

Delavnica: Osnove razpisnih priložnosti v KKI

Društvo Asociacija v sodelovanju s Centrom za kreativnost pri Muzeju za arhitekturo in oblikovanje vabi k udeležbi na delavnico Osnove razpisnih priložnosti v kulturi in kreativnih industrijah.

Področje kulture in kreativnih industrij nevladnim organizacijam, samozaposlenim ter drugim posameznikom in podjetjem ne glede na njihovo temeljno dejavnost ali lokacijo ponuja obilico razpisnih priložnosti za javno ter zasebno sofinanciranje na lokalnih, nacionalnih, regionalnih, evropskih ali drugače mednarodnih ravneh.

Preberite več

Delavnica: Kultura za gospodarstvo Koper

Društvo Asociacija v sodelovanju s Centrom za kreativnost pri Muzeju za arhitekturo in oblikovanje vabi k udeležbi na delavnico Kultura za gospodarstvo.

Povezovanje gospodarstva s kulturo onkraj klasičnega sponzorstva in marketinga ima lahko na podjetje številne pozitivne učinke. Na delavnici bo strokovnjakinja s področja Urška Jež podjetnikom_cam predstavila sodobne trende v medsektorskem povezovanju in pozitivne multiplikatorne učinke uspešnega sodelovanje s kulturnim in kreativnim sektorjem.

Preberite več

Delavnica: Osnove zagovorništva za KKI

Društvo Asociacija v sodelovanju s Centrom za kreativnost pri Muzeju za arhitekturo in oblikovanje vabi k udeležbi na delavnico Osnove zagovorništva za kreativce in kulturnike.

Cilj zagovorništva na področju kulture in kreativnih industrij je izobraževanje, informiranje in ustvarjanje zavesti med zakonodajalci ter oblikovalci javnih politik in javnostjo o vprašanjih, s katerimi se soočajo delujoči na področju umetnosti ter kulture in kreativnih industrij ter katere te politike naslavljajo. Delavnica, ki jo bo izvedel nekdanji strokovni sodelavec društva Asociacija Tomaž Zaniuk je namenjena informiranju in usposabljanju o vplivanju na spremembe na področju lokalnih in nacionalnih kulturnih ter drugih javnih politik ter spodbujanju različnih partnerstev pri naslavljanju sodobnih izzivov v kulturi in kreativnih industrijah.

Preberite več

VABILO: Rebalans proračuna in ukrepi za kulturo

Rebalans proračuna za leto 2020 je potrdil, da se bomo morali zavoljo spopadanja s pandemijo COVID-19 močno dodatno zadolžiti, pri tem pa se proračun za kulturo znižuje. Predlog rebalansa potrjuje, da ukrepov na kulturi ni bilo in očitno niso načrtovani, čeprav smo kulturniki večkrat opozorili, da je pandemija močno zarezala v kulturo in zato potrebuje dodatne spodbude.

Odločitev o rezih v kulturnem proračunu je toliko bolj nenavadna v luči dejstva, da se sredstva za večino ostalih resorjev zvišujejo. Kako torej razumeti takšno odločitev Vlade in Ministrstva za kulturo? Bi vseeno morali sprejeti dodatne ukrepe tudi na področju kulture? Nas mora še bolj skrbeti leto 2021? O teh in sorodnih vprašanjih bomo na javni razpravi 17. septembra spregovorili s tremi profesorji s področja ekonomije.

Preberite več

Delavnica: Kultura za gospodarstvo

Društvo Asociacija v sodelovanju s Centrom za kreativnost pri Muzeju za arhitekturo in oblikovanje vabi k udeležbi na delavnico Kultura za gospodarstvo.

Povezovanje gospodarstva s kulturo onkraj klasičnega sponzorstva in marketinga ima lahko na podjetje številne pozitivne učinke. Na delavnici bo strokovnjakinja s področja Urška Jež podjetnikom_cam predstavila sodobne trende v medsektorskem povezovanju in pozitivne multiplikatorne učinke uspešnega sodelovanje s kulturnim in kreativnim sektorjem.

Preberite več

Uspešne prilagoditve projekta in sodelovanje s Czk

Asociacija v letu 2020 v okviru partnerske mreže Platforme Center za kreativnost  izvaja projekt Obveznosti, možnosti in priložnosti za ustvarjalce, ki pa smo ga zaradi epidemije COVID-19 močno preoblikovali.

Prilagoditve na razmere so bile zelo uspešne, saj smo tako lahko pravočasno in učinkovito naslovili težave, v katerih so se znašli ustvarjalci in ustvarjalke v tem obdobju.

Preberite več

Video posvetovalnica: Koronavirus in ustvarjalci no.7

https://www.facebook.com/769141696470748/videos/2716008721967344/

Društvo Asociacija v sodelovanju s Centrom za kreativnost, pri Muzeju za arhitekturo in oblikovanje, vabi k udeležbi na video posvetovalnico z Juretom Novakom.

NIJZ je izdal priporočila za izvedbo kulturnih dogodkov v  zaprtih prostorih. V zadnji korona posvetovalnici v četrtek, 28. maja, ob 17:00, jih bomo natančno pregledali in raztolmačili.

Preberite več

Delavnica: Uspešno komuniciranje produktov, vizij in idej

Društvo Asociacija v sodelovanju s Centrom za kreativnost, pri Muzeju za arhitekturo in oblikovanje, vabi na delavnico Uspešno komuniciranje produktov, vizij in idej.

Ustvarjalke* v kulturi in kreativnih industrijah se pogosto srečujejo s tem, da morajo svoje ideje komunicirati potencialnim naročnikom oz. podjetjem in organizacijam. Pri tem se pogosto dogaja, da ustvarjalke komunicirajo tisto kar sami mislijo, da želijo posredovati, v resnici pa bi morali komunicirati tisto kar od nas klient pričakuje. Tovrstno komuniciranje je učinkovito in uspešnejše.

Preberite več