Video pogovor: Onkraj klasične promocije – PR za ustvarjalce s področja krepitve KKS

Video @Tea Grahek Lebar

Društvo Asociacija je v sodelovanju s Centrom za kreativnost pri Muzeju za arhitekturo in oblikovanje v sklopu projekta Izobraževalne delavnice: Krepitev KKI pripravilo video pogovor s Tjašo Pureber na temo PR-a za ustvarjalce s področja KKS.

Pogovarjali smo se o tem, kako naj ustvarjalci* strateško pristopijo h komuniciranju z javnostmi.

Preberite več

Pogosta vprašanja: Neodvisna kultura v času epidemije – 3. val

Tretja razglasitev epidemije je znova in še bolj poglobila stiske številnih ustvarjalk in ustvarjalcev ter nevladnih organizacij na področju kulture. Z ustavitvijo javnega življenja mnoge obveznosti ostajajo, med tem ko so ustaljeni načini izpolnjevanja le-teh onemogočeni ali zelo oteženi. Za lažje obvladanje kriznih razmer in informiranje o razvoju dogodkov bomo na tej povezavi objavljali odgovore na pogosta vprašanja.

Preberite več

Video pogovor: Računovodstvo in davki za ustvarjalke s področja kulture

Video@Tea Grahek Lebar

Društvo Asociacija je v sodelovanju s Centrom za kreativnost pri Muzeju za arhitekturo in oblikovanje v sklopu projekta Izobraževalne delavnice: Krepitev KKI pripravilo video pogovor z Urhom Veletom na temo Računovodstvo in davki za ustvarjalke s področja kulture.

Pogovarjali smo se o tem, kako ustvarjalke* svoje delovanje uredijo s pravno-formalno vidika in o drugih administrativnih postopkih ter računovodskih obveznostih.

Preberite več

Razpisne priložnosti (april 2021)

V aprilski različici razpisnih priložnosti za samozaposlene in nevladne organizacije v kulturi smo pripravili pestri nabor predvsem domačih priložnosti.

Posebej izpostavljamo razpis Ministrstva za javno upravo za t.i. matching funds, ki je ključen za vse, ki ste sofinancirani s strani evropskih programov.

Preberite več

Delavnica: Komunikacijski tipi – vzrok za uspeh ali neuspeh

Ilustracija @AsjaTrost

Društvo Asociacija v sodelovanju s Centrom za kreativnost pri Muzeju za arhitekturo in oblikovanje vabi k udeležbi na delavnici Komunikacijski tipi – vzrok za uspeh ali neuspeh.

 Ustvarjalke* v kulturi in kreativnih industrijah se pogosto srečujejo s tem, da morajo svoje ideje komunicirati potencialnim naročnikom oz. podjetjem in organizacijam. Pri tem se pogosto dogaja, da ustvarjalke komunicirajo tisto kar sami mislijo, da želijo posredovati, v resnici pa bi morali komunicirati tisto, kar od nas klient pričakuje. Tovrstno komuniciranje je bolj učinkovito in uspešnejše.

Preberite več

SERVIS: Letni davčni obračun za samozaposlene

Državni zbor je sprejel Zakon o spremembah in dopolnitvah Zakona o dohodnini (ZDoh-2z), ki je stopil v veljavo z 22. 3. 2022. Za samozaposlene v kulturi, še posebej tiste, ki jim prispevke za socialno varnost plačuje država iz proračuna za kulturo ter so normiranci, je relevanten 5. člen zakona, ki pravi:

V 56. členu se za drugim odstavkom doda nov, tretji odstavek, ki se glasi:
»(3) Obvezni prispevki za socialno varnost, ki se nanašajo na socialno zavarovanje zavezanca po tem poglavju, ki jih za zavezanca v skladu s posebnimi predpisi plačuje Slovenija ali samoupravna lokalna skupnost, se ne štejejo za prihodek in se ne priznajo kot odhodek zavezanca po tem poglavju zakona.«

Preberite več

Delavnica: Povezovanje kulture in gospodarstva

Ilustracija @AsjaTrost

Društvo Asociacija v sodelovanju s Centrom za kreativnost pri Muzeju za arhitekturo in oblikovanje vabi k udeležbi na delavnici Povezovanje kulture in gospodarstva, ki jo sofinancira tudi Ministrstvo za javno upravo iz Sklada za razvoj NVO.

Povezovanje kulture z gospodarstvom onkraj klasičnega sponzorstva in marketinga ima lahko za podjetja številne pozitivne učinke. Na delavnici bo strokovnjakinja s področja Urška Jež podjetnicam* predstavila sodobne trende v medsektorskem povezovanju in pozitivne učinke uspešnega sodelovanje s kulturnim in kreativnim sektorjem.

Preberite več

Delavnica: Onkraj klasične promocije – PR za ustvarjalce s področja KKS

Ilustracija @AsjaTrost

Društvo Asociacija v sodelovanju s Centrom za kreativnost pri Muzeju za arhitekturo in oblikovanje vabi k udeležbi na delavnici Onkraj klasične promocije: PR za ustvarjalce s področja KKS.

Ustvarjalci* se prijavljajo na razpise, ki od njih zahtevajo medijsko pojavnost, pri čemer morajo za komunikacijo skrbeti sami, dostop do medijskega prostora pa je otežen. Hkrati so njihove storitve na trgu – zato je izredno pomembno, na kakšen način komunicirajo s svojimi bodočimi naročniki.

Preberite več