Vabimo vas k spremljanju novinarske konference, kjer vam bomo predstavniki kulturnikov, združeni pod geslom Ostanimo v družbi najboljših, predstavili skupno izjavo, spregovorili o več vidikih vitalnega pomena kulture za družbo in opozorili odločevalce, da lahko z vlaganji v kulturo potencirajo njene prednosti.
Ob postopnem sproščanju ukrepov za zajezitev epidemije je prišel tudi čas za premislek o strategijah soočanja z njenimi ekonomskimi in družbenimi posledicami.
Društvo
Asociacija v sodelovanju s Centrom za kreativnost, pri Muzeju za arhitekturo in
oblikovanje, vabi k udeležbi na video posvetovalnico z Juretom Novakom.
V tokratni video posvetovalnici v četrtek, 07. maja,
ob 17:00, na Facebook strani Asociacije,
predvsem spremljamo razvoj dogodkov glede novega zakona, čakamo, da FURS objavi spremenjen obrazec, preverjamo še nekaj drugih odprtih vprašanj ter kot vedno odgovarjamo na vaša vprašanja. Predstavili bomo tudi posodobljene odgovore v prispevku Pogosta vprašanja: Neodvisna kultura v času epidemije, objavljenem na spletni strani Asociacije.
Epidemija koronavirusa je močno prizadela tudi festivale, predvsem tiste, ki so vezani na izvajalce in obiskovalce iz tujine.
V tokratnem Kulturosferinem podcastu smo pogledali, kako se v Tolminu spopadajo z epidemijo, ki je zdesetkala njihov kulturni turizem. K pogovoru smo povabili predstavnika Festivala Sajeta, ki je lani praznovala dvajsetletnico.
Tokrat smo k pisanju kolumne povabili Tomaža Simetingerja iz Zveze kulturnih društev, ki združuje več kot sto tisoč ljubiteljskih ustvarjalk in ustvarjalcev ter skupin.
V kolumni, podobno kot na novinarski konferenci proti rezom v kulturo poziva k povezovanju in sodelovanju.
Društvo Asociacija v sodelovanju
s Centrom za kreativnost pri Muzeju za arhitekturo in oblikovanje vabi k
udeležbi na delavnico Kultura in gospodarstvo.
Delo ustvarjalke* v kulturi in
kreativnih industrijah ter umetnic se le preredko razume kot pomemben del
gospodarstva. Na sploh se zdi, da je v našem lokalne okolju še veliko
neizkoriščenega potenciala v povezovanju med kulturo in gospodarstvom. Sponzorstvo je lahko izziv, priložnost in
dober »posel« in ne zgolj moralna dolžnost podjetja.