V društvu Asociacija smo od samega začetka epidemije spremljali ukrepe za blažitev posledic in z aktivnostmi smo nadaljevali tudi ob nastajanju t.i. drugega korona paketa. Slednji je poleg novega svežnja ukrepov vključeval tudi popravke in dopolnile prvega zakona.
Veseli nas, da so bili v popravkih prvega paketa upoštevani številni predlogi Asociacije, predlagali pa smo tudi spremembe novega drugega zakona.
Več kot 40 krovnih združenj, ki skupaj zastopamo več kot sto tisoč kulturnic in kulturnikov ter več kot tisoč organizacij, na vlado naslavlja skupen apel. Naša zahteva je preprosta: smo proti napovedanim proračunskim rezom v kulturo in za več vlaganj, ki nas bodo ohranila v družbi najboljših.
Svoj podpis lahko pošljete na zasebno sporočilo na FB strani Asociacije ali na info@asociacija.si. Seznam podpisnikov bomo dopolnjevali na dnevni bazi. Dobrodošli ste tako posameznice_ki kot organizacije in združenja. Čas je, da se za kulturo in umetnost borimo skupaj!
Tokrat med članicami Asociacije predstavljamo eno najbolj priznanih intermedijskih umetnic pri nas. Robertina Šebjanič vsebinsko svoje ideje in koncepte pogosto realizira v sodelovanju z drugimi avtorji, zato njena dela utelešajo interdisciplinarnost.
V svojih delih se ukvarja z vzpostavitvijo razmerij med humanističnimi in naravoslovnimi znanostmi ter tehnologijo (umetnostjo – tehnologijo – znanostjo). Njeno raziskovanje je v zadnjih letih usmerjeno predvsem na področje živih sistemov, avdio-vizualnih performansov ter zvočnih umetnosti in postavitve interaktivnih ambientalnih odzivnih okolij. Za svoje delo je prejela vrsto odmevnih domačih in mednarodnih nagrad, med drugimi tudi na priznanem festivalu Ars Electronica.
Vabimo vas k spremljanju novinarske konference, kjer vam bomo predstavniki kulturnikov, združeni pod geslom Ostanimo v družbi najboljših, predstavili skupno izjavo, spregovorili o več vidikih vitalnega pomena kulture za družbo in opozorili odločevalce, da lahko z vlaganji v kulturo potencirajo njene prednosti.
Ob postopnem sproščanju ukrepov za zajezitev epidemije je prišel tudi čas za premislek o strategijah soočanja z njenimi ekonomskimi in družbenimi posledicami.
Društvo
Asociacija v sodelovanju s Centrom za kreativnost, pri Muzeju za arhitekturo in
oblikovanje, vabi k udeležbi na video posvetovalnico z Juretom Novakom.
V tokratni video posvetovalnici v četrtek, 07. maja,
ob 17:00, na Facebook strani Asociacije,
predvsem spremljamo razvoj dogodkov glede novega zakona, čakamo, da FURS objavi spremenjen obrazec, preverjamo še nekaj drugih odprtih vprašanj ter kot vedno odgovarjamo na vaša vprašanja. Predstavili bomo tudi posodobljene odgovore v prispevku Pogosta vprašanja: Neodvisna kultura v času epidemije, objavljenem na spletni strani Asociacije.
Epidemija koronavirusa je močno prizadela tudi festivale, predvsem tiste, ki so vezani na izvajalce in obiskovalce iz tujine.
V tokratnem Kulturosferinem podcastu smo pogledali, kako se v Tolminu spopadajo z epidemijo, ki je zdesetkala njihov kulturni turizem. K pogovoru smo povabili predstavnika Festivala Sajeta, ki je lani praznovala dvajsetletnico.
Tokrat smo k pisanju kolumne povabili Tomaža Simetingerja iz Zveze kulturnih društev, ki združuje več kot sto tisoč ljubiteljskih ustvarjalk in ustvarjalcev ter skupin.
V kolumni, podobno kot na novinarski konferenci proti rezom v kulturo poziva k povezovanju in sodelovanju.
Društvo Asociacija v sodelovanju
s Centrom za kreativnost pri Muzeju za arhitekturo in oblikovanje vabi k
udeležbi na delavnico Kultura in gospodarstvo.
Delo ustvarjalke* v kulturi in
kreativnih industrijah ter umetnic se le preredko razume kot pomemben del
gospodarstva. Na sploh se zdi, da je v našem lokalne okolju še veliko
neizkoriščenega potenciala v povezovanju med kulturo in gospodarstvom. Sponzorstvo je lahko izziv, priložnost in
dober »posel« in ne zgolj moralna dolžnost podjetja.
Društvo Asociacija v sodelovanju s
Centrom za kreativnost pri Muzeju za arhitekturo in oblikovanje vabi k udeležbi
na delavnico Poslovni modeli za kulturni in kreativni sektor.
Ustvarjalke* v kulturi in kreativnih industrijah imajo pogosto veliko dobrih in inovativnih idej, ki pa jih je potrebno pretvoriti tudi v uspešen poslovni model, zato da se lahko zamisel spremeni v tržno uspešen produkt. Pri snovanju poslovnega modela morajo biti ustvarjalke osredotočene ne le v razvoj in izvedbo ideje, temveč tudi na dodano vrednost, ki ga bo produkt imel za kupko.