Delavnica: Kako ustvariti relevantno in karizmatično blagovno znamko v času socialnih medijev?

Društvo Asociacija v sodelovanju s Centrom za kreativnost pri Muzeju za arhitekturo in oblikovanje vabi na delavnico Kako ustvariti relevantno in karizmatično blagovno znamko v času socialnih medijev?

Vedno več ljudi odloča za samostojno podjetniško pot, bodisi sami ali s kolegi. To zahteva, da ljudje morajo sami opravljati vse več disciplin, od knjigovodenja do komuniciranja na socialnih omrežjih.

Preberite več

Ko si v roke sežeta kultura in poslovni svet

Društvo Asociacija je v torek, 22. februarja, v sodelovanju z Mrežo za družbeno odgovornost Slovenije (MDOS) pripravilo dogodek Povezovanje gospodarstva in kulture. Dogodka so se udeležili predstavniki različnih podjetij, nevladnih organizacij in posamezniki, ki delujejo v kulturi ter so predstavili ali pa se seznanili s cilji, učinki in vrsto kakovostnih praks povezovanja med gospodarstvom in kulturo.

Pomen povezovanja kulture in gospodarstva je danes že dodobra evidentiran, potreba po izrazitem razvoju tovrstnega medsektorskega povezovanja pa je bila v preteklih letih vključena tudi v vrsto temeljnih strateških dokumentov. Svet Evropske unije je npr. leta 2015 sprejel sklep o povezovanju kulturnih in ustvarjalnih sektorjev z drugimi, da bi spodbudil inovacije, ekonomsko vzdržnost in socialno vključevanje ter z njim komisijo ter države EU pozval, naj spodbudijo in okrepijo zavedanje o pozitivnih učinkih, dobrih praksah in izkušnjah, ki ga ima medsektorsko povezovanje. Svet EU je mdr. izpostavil dolgoročno pozitivne učinke, ki jih ima vključevanje kulturnih dobrin v poslovnih okoljih na odnose s strankami, zadovoljstvo zaposlenih in boljšo organizacijsko učinkovitost zasebnega in javnega sektorja.

Preberite več

Razpisne priložnosti (februar 2022)

V Kulturosferi nadaljujemo z zbiranjem različnih razpisnih priložnosti za samozaposlene in nevladne organizacije doma in v tujini.

Tokrat med tujimi razpisi prevladujejo priložnosti za glasbenike in uprizoritvenike, pri domačih pa najdete predvsem priložnosti s področja vizualnih umetnosti.

Preberite več

KKI: Podpore za razvoj ni nikoli dovolj!

V letu 2022 je Asociacija ponovno v okviru partnerske mreže CZK in koprodukcije s Centrom za kreativnost zasnovala izobraževalni projekt, namenjen krepitvi kulturnega in kreativnega sektorja.

Zasnovali smo ga kot nadaljevanje preteklega projekta s serijo dveh dodatnih spletnih delavnic in video pogovorov s predavateljicami in predavatelji. Želimo nadaljevati v okviru projekta izobraževalni in podporno svetovalni program in ga okrepiti še z dodatnimi termini za telefonsko svetovanje ter aktiviranim posameznikom omogočiti individualne posvete z mentoricami in mentorji.

Preberite več

Administrativni SOS telefon za KKS

Ilustracija @AsjaTrost

Asociacija bo v okviru projekta KKI: Podpore za razvoj ni nikoli dovolj!, ki ga izvaja v partnerstvu s Centrom za kreativnost pri Muzeju za arhitekturo, omogočila ponovno kontinuirano servisno podporo telefonske pomoči.

S projektom bomo letošnji izobraževalni in podporno svetovalni program okrepili z dodatnimi termini za telefonsko svetovanje vsak delovni torek.

Preberite več

Razpisne priložnosti (december 2021)

Kulturosferino leto zaključujemo s svežo pošiljko razpisnih priložnosti za samozaposlene in nevladne organizacije v kulture doma in v tujini.

Med domačimi razpisi izpostavljamo možnost štipendij za umetniške smeri ter razpis Centra za kreativnost, med tujimi pa predvsem rezidenčne in festivalne priložnosti.

Preberite več

Razpisne priložnosti (november 2021)

November je tradicionalno bogat razpisni mesec. V Kulturosferi vsak mesec izberemo nekaj zanimivi razpisnih priložnosti za samozaposlene in nevladne organizacije v kulturi.

Tokrat lahko med domačimi razpisi prebrskate med projektnimi in rezidenčnimi priložnostmi predvsem na lokalni ravni. Iz tujine izpostavljamo zanimive priložnosti za rezidenčna bivanja.

Preberite več