Izobraževanje: Računovodstvo in davki za ustvarjalke in ustvarjalke

Kreativno udejstvovanje je veliko več kot zgolj umetniški izraz in ustvarjalnost. V ozadju stoji tudi poslovna dimenzija, ki zahteva ustrezno pravno-formalno urejenost, saj lahko le tako ustvarjalci zagotavljajo nemoteno in profesionalno delovanje. Zato se v društvu Asociacija zavedamo, kako pomembno je, da ustvarjalci osvojijo tudi potrebna znanja s področja davkov in računovodstva. V novembru pripravljamo izobraževanje, ki bo pomagalo postaviti trdne temelje za nadaljnjo profesionalno pot.

Z izobraževanjem bomo začeli 6. 11. ob 11. uri v prostorih društva na Dalmatinovi 4. Vodil jo bo davčni in računovodski svetovalec Urh Vele, poudarek pa bo na praktičnem znanju, ki ga ustvarjalci potrebujejo pri administrativnih postopkih, da lahko svoje delo opravljajo skladno z zakonodajo in hkrati čim bolj učinkovito.

Preberite več

Izvoljen nov predsednik in člani upravnega odbora društva Asociacija

V torek, 22. oktobra, je potekal redni občni zbor našega društva, ki je bil sklican za namen izrednih volitev novih članov Upravnega odbora ter izvolitve predsednice oz. predsednika društva. Društvo je na volitvah dobilo novo vodstvo, ki se bo v prehodnem obdobju do rednih volitev marca 2025 soočalo predvsem z izzivom rasti strokovnih kapacitet in reorganizacijo dela društva za prihajajoče obdobje, kjer v društvu začenjamo številne nove projekte.

Za novega predsednika je bil izbran dolgoletni aktivni član društva in član upravnega odbora Uroš Veber iz zavoda Atol. Za tri prosta mesta v upravnem odboru pa so največ glasov prejeli Barbara Poček iz društva Glej ter samozaposlena v kulturi Petra Hazabent in Nik Drozg.

Preberite več

Asociacija izobražuje! Odprta prijava na delavnice in predavanja

Slika: Asja Trost

V Asociaciji začenjamo s sklopom izobraževanj za samozaposlene v kulturi in nevladne organizacije (NVO). V izobraževalnem programu, ki izhaja iz potreb članov in izkušenj strokovne pisarne, bomo poskušali pokriti čim več pomembnih področij in kompetenc relevantnih za vaše delovanje. Izobraževanja bodo potekala hibridno – v živo na Dalmatinovi 4 in prek platforme Zoom.

Prve jesenske izobraževalne aktivnosti bodo osredotočene na davke, računovodstvo, pokojninsko ureditev ter intelektualne pravice. Prijava za prvi sklop izobraževanj je že odprta, o vseh predavanjih in delavnicah pa vas bomo tudi sproti obveščali in vas povabili k sodelovanju. Bogat izobraževalni program bomo nadaljevali tudi v leto 2025, zato spremljajte naše kanale, da boste o vseh možnostih pravočasno obveščeni!

Preberite več

Luknja v znanju? Sodelujte pri oblikovanju jesenskih vsebinskih delavnic za kulturni sektor!

V Društvu Asociacija smo vedno v iskanju novih načinov, kako podpreti kulturno skupnost ter zagotoviti, da imajo nevladne organizacije in samozaposleni v kulturi dostop do ustreznega znanja, orodij in virov, ki jim pomagajo pri vsakodnevnem delu, dolgoročnem načrtovanju in uspešni karieri. Kot veste, je svet kulture pogosto prepleten s specifičnimi izzivi, ki segajo od upravljanja financ in davčne zakonodaje, do avtorskih pravic in specifičnosti delovnega statusa samozaposlenih v kulturi.

Jesen je čas, ko se po živahnem poletju ponovno osredotočamo na izobraževanje in pridobivanje novih veščin, zato tudi letos v Asociaciji pripravljamo niz vsebinskih delavnic, ki bodo namenjene podpori tako ustvarjalcem kot tudi ostalim kulturnim delavcem. V okviru teh delavnic bomo obravnavali različne tematike, ki so bile v preteklih letih prepoznane kot ključne za uspešno delovanje v kulturnem sektorju. Za to vas prosimo, da nam svoje predloge in ideje posredujete na info@asociacija.si.

Preberite več