Finančna uprava Republike Slovenije (FURS) z digitalizacijo davčnih postopkov uvaja pomembne spremembe na področju poročanja DDV, ki bodo začele veljati 1. julija 2025. Ena ključnih novosti je obvezno elektronsko posredovanje dodatnih evidenc k obračunu DDV, kar bo pomembno vplivalo na način dela davčnih zavezancev in bo ob rednem vodenju po besedah FURS prineslo večjo preglednost, manj napak ter pripravo na predizpolnjevanje obračunov DDV.
Od 1. julija 2025 bodo morali davčni zavezanci, identificirani za namene DDV, poleg rednega obračuna DDV elektronsko predložiti še dve dodatni evidenci: evidenco obračunanega DDV in evidenco odbitka DDV. Te evidence morajo biti posredovane za vsa davčna obdobja od omenjenega datuma naprej, prvi rok za oddajo pa je:
- do konca avgusta 2025 za zavezance z mesečnim davčnim obdobjem, oziroma
- do oktobra 2025 za tiste s trimesečnim davčnim obdobjem.