Delavnica: Komunikacijski tipi – vzrok za uspeh ali neuspeh

Ilustracija @AsjaTrost

Društvo Asociacija v sodelovanju s Centrom za kreativnost pri Muzeju za arhitekturo in oblikovanje vabi k udeležbi na delavnici Komunikacijski tipi – vzrok za uspeh ali neuspeh.

 Ustvarjalke* v kulturi in kreativnih industrijah se pogosto srečujejo s tem, da morajo svoje ideje komunicirati potencialnim naročnikom oz. podjetjem in organizacijam. Pri tem se pogosto dogaja, da ustvarjalke komunicirajo tisto kar sami mislijo, da želijo posredovati, v resnici pa bi morali komunicirati tisto, kar od nas klient pričakuje. Tovrstno komuniciranje je bolj učinkovito in uspešnejše.

Predavateljica bo na delavnici predstavila načine komunikacije, ki so tipični za neuspeh in priložnosti novega pristopa, ki lahko korenito spremeni komunikacijski tok in vodi do dosege željenih ciljev. Čustveni, racionalni, nezainteresirani, nasilni, nepremišljeni tipi komunikacije imajo svoj potek in dinamiko v komunikaciji. Kateri tip komunikatorja ste vi? Priložnosti, ko ugotovite, kje morate korigirati način komunikacije, je veliko. Delavnica bo usmerjena tudi v delo na konkretnih primerih.

Delavnica bo izvedena preko spleta in je omejena na 25 oseb. Na delavnico se lahko prijavite tako, da pošljete mail na marusa.golob@asociacija.si najkasneje do 03. maja.

TERMIN: 05. maj 2021, 13:00-15:00

POVEZAVA: Dostop do spletne delavnice bodo prijavljene prejele naknadno po elektronski pošti.

TRAJANJE: Dve uri

KOTIZACIJA: Udeležba na delavnici je brezplačna.

ROK PRIJAVE: Vsa mesta za udeleženke na delavnici so žal že zasedena.

PREDAVATELJICA:  Mag. Mojca Jović, spec. men. poslovanja je svoje 25 letne poslovne izkušnje nabirala na različnih delovnih mestih. Podkrepila jih je tudi z izobraževanjem na Harvard Law School in na zasebnih šolah v različnih delih sveta: ZDA, Slovenija, Švica itn. Predavateljica je tudi coach, ki izvaja poslovni in osebni coaching, kjer s klienti vsakodnevno rešuje in nadgrajuje komunikacijske veščine pri predstavitvi vizij, idej, argumentacij itn. Teoretiziranje ni njen način dela, konkretni primeri iz vsakodnevnega življenja in uspešni zaključki s pričakovanimi in želenimi rezultati so cilj, h kateremu stremi v svojem delu.

Delavnica Komunikacijski tipi – vzrok za uspeh ali neuspeh je del partnerske mreže Platforme Center za kreativnost. Projekt sofinancirata Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj in Republika Slovenija.

* V besedilu uporabljeni in zapisani izrazi v slovnični obliki za ženski spol se uporabljajo kot nevtralni za vse spole.

Deli