Delavnica: Povezovanje gospodarstva in kulture

Kaj pridobijo podjetja, če svoje resurse usmerijo v kulturne dogodke in organizacije ter jih vključijo v razvijanje strategij za doseganje ciljev podjetja? Vas zanima kako se podjetja in kulturne organizacije že povezujejo in kakšne so pozitivne koristi obeh strani?

Da bi zainteresiranim odgovorili na zgornja vprašanja smo v Društvu Asociacija oblikovali delavnico namenjeno podjetjem, ki jih zanima, katere izzive v podjetju in svojem okolju lahko naslovijo z povezovanjem s kulturnim sektorjem. Delavnica bo potekala 15. maja 2019 na Dalmatinovi 4 v Ljubljani.

Dogodek bo v prvem delu nudil priložnost za spoznavanje specifik nevladnih kulturnih organizacij s poudarkom na upravljanju z raznovrstnim portfeljem ciljnih skupin s katerimi (nevladne) kulturne organizacije stopajo v interakcijo pri svojem delovanju. V nadaljevanju bomo spoznavali specifike delovanja nevladnih kulturnih organizacij in kako le te vplivajo na razvoj modelov in kompetenc, ki za podjetja lahko pomenijo rast organizacijske kulture, konkurenčno prednost na trgu ali nove perspektive na izzive v okolju.

Delavnica je namenjena predstavnicam_kom podjetij, ki verjamejo, da lahko s povezovanjem s kulturo naslavljajo izzive onkraj marketinškega komuniciranja.

S pomočjo delavnice boste:
– Razumeli okolje v katerem delujejo nevladne kulturne organizacije.
– Spoznali vprašanja in dvome s katerimi se pri odpiranju gospodarstvu srečujejo umetniki_ce.
– Znali preučiti nevladno organizacijo in razumeli njeno dodano vrednost za uporabnika.
– Spoznali specifike delovanja zaradi katerih so kulturni producenti vešči hitrega odzivanja na spremembe v okolju v katerem delujejo.
– Lažje prepoznali ustreznega partnerja za sponzorska sodelovanja.

TERMIN: sreda, 15. maj 2019, od 9:00 – 12:00
TRAJANJE: 3 ure
KRAJ: Društvo Asociacija, Ljubljana – Dalmatinova 4 (velika sejna dvorana v 6. nadstropju)
KOTIZACIJA: delavnica je brezplačna
ROK PRIJAVE: do 10. maja oziroma do zapolnitve prostih mest na info@asociacija.si
PREDAVATELJICA:
Urška Jež je producentka v kulturi, ki jo je izziv povezovanja kulture in gospodarstva pritegnil do te mere, da je raziskovanju kulturnih sponzorstev kot marketinške strategije v podjetjih posvetila magistrsko delo. Ob tem se je v zadnjem letu udeležila več usposabljanj na temo povezovanja kulture in gospodarstva NGO Academy ERSTE Fundacije. S predstavniki podjetij in kulturnih organizacij želi deliti svoj pogled na priložnost povezovanja med sektorjema.

Deli