Delavnica: Strateško planiranje ciljev za kreativce in freelancerje (Plan Like a Pro)

Društvo Asociacija v sodelovanju s Centrom za kreativnost pri Muzeju za arhitekturo in oblikovanje vabi na delavnico Strateško planiranje ciljev za kreativce in freelancerje (Plan Like a Pro).

Strateško razmišljanje ni del šolskega kurikula. Verjetno ste o njem le kaj ujeli na fakulteti, še bolj pa, da danes uporabljate svoje definicije, kaj je strateško. Kaj vse zaobjema pojem strateško načrtovanje, bo za marsikoga torej še bolj abstraktno vprašanje in hkrati, zakaj bi v okviru svoje dejavnosti sploh karkoli načrtovali, če ne vemo niti, kaj nas čaka jutri?

Na delavnici bomo odgovorili na vprašanja:

Kaj je strategija v poslovnem kontekstu?
Kakšne strategije so nam na voljo in katero izbrati?
Kako nam načrtovanje ciljev lahko koristi v praksi?
Kakšne so kolektivne predstave o prihodnosti in trgu dela?
Kako osnovati in transformirati cilje?
Je strateško načrtovanje zdrava navada?

Udeleženke in udeleženci delavnice (se) boste:

razumeli pojme strategija, taktika, operativa in razlike med njimi;
spoznali različne vrste strategij;
seznanili s konceptom pivotiranja;
osvojili osnovne future forecasting tehnike;
pridobili delovno strategijo za vašo dejavnost;
razumeli, kako strategija narekuje in preverja cilje;
postali prožni ter zmožni spreminjati cilje v luči novih izkušenj.

Delavnica bo potekala v četrtek, 31. marca, s pričetkom ob 15.00. Predvideno trajanje delavnice je dve uri.

TERMIN: 31. marec 2022, 15:00–17:00
KRAJ:  Dalmatinova 4 (sejna soba v šestem nadstropju), 1000 Ljubljana
TRAJANJE: Dve uri
KOTIZACIJA: Udeležba na delavnici je brezplačna.
PRIJAVA: Pišite na miha.satler@asociacija.si ali info@asociacija.si do zapolnitve mest.

PREDAVATELJ: Blaž Branc, podjetnik, avtor knjige Imagine This na temo igre vlog kot orodja za razvoj voditeljskih kompetenc (založba Rollespielakademiet, Copenhagen, 2018), solastnik glasbene založbe Uplifting records, soustanovitelj visokotehnološkega Lo-Ra startupa Rebond, trener, DJ. Na poslovni in kreativni sceni že dvajset let, sodeloval je z/s: Austrian Airlines, Toshiba, HP, Si.mobil (zdaj A1), Helios, Predstavništvo Evropske komisije v Sloveniji, Studio Moderna, Atlantic grupa, Mimovrste, Generali, Merkur idr. Treninge za mednarodne skupine je vodil v Newcastlu, Varšavi, Atenah, Zagrebu, Talinu itn.

Projekt je del partnerske mreže Platforme Center za kreativnost. Projekt sofinancirata Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj in Republika Slovenija.

Deli