Delavnica: Povezovanje gospodarstva in kulture

Cilj projekta Certifikat Kulturno podjetje je rešiti težavo pomanjkljivega sodelovanja ter povezovanja kulture in gospodarstva. S povezovanjem želimo spodbuditi podjetja k uporabi kulturnih vsebin med drugim kot mehanizmov za motivacijo zaposlenih, krepitev vrednot strpnosti in enakosti znotraj organizacijske kulture, rast ugleda delodajalca, krepitev blagovne znamke do notranjih in zunanjih ciljnih skupin. Obenem stremimo k prenosu metod dela iz umetniških praks, ki lahko prispevajo k inovativnim rešitvam v podjetju. Prek tovrstnih povezav želimo spodbuditi trajna partnerstva med sektorjema po vzoru t. i. Art & Business forumov v tujini, ki sektorja povezujejo z vzajemnim prenosom znanj in s podporo mreženju in dialogu omogočajo izmenjavo človeških virov in razvoj skupne vizije kulturnega trga.

Udeležencem in udeleženkam delavnice bomo predstavili priložnosti za povezovanje, ki smo jih zasnovali v okviru projekta, predvsem pa ponudili praktično izkušnjo dveh metod oziroma drobec izkušnje predlaganih aktivnosti prepletanja umetnosti in podjetniškega vsakdanjika.

Preberite več

Novinarska konferenca: Certifikat kulturno podjetje

Povezovanje kulture in gospodarstva se dogaja na različnih ravneh, učinki sodelovanje pa so vzajemno koristni. V društvu Asociacija se že vrsto let poleg neposrednega zagovorništva ukvarjamo tudi z naslavljanjem vprašanja vključevanja kulture v druge družbene sisteme, med katerimi je gospodarstvo zagotovo eden pomembnejših.

Na novinarski konferenci, ki bo potekala 14. septembra 2021 s pričetkom ob 11:00, bomo predstavili projekt Certifikat kulturno podjetje, ki ga Asociacija izvaja skupaj z Mestom žensk in Društvom humanistov Goriške, sofinancira pa ga Ministrstvo za javno upravo RS.

Preberite več

Poziv k prijavam na mentorski in twinning program

V okviru projekta REG.Lab, ki je namenjen krepitvi obstoječih in na novo nastajajočih mrež ter praks izmenjav znanja in veščin na področju zahodnega Balkana, smo odprli poziv k prijavam na mentorski in twinning program.

Asociacija izvaja projekt REG.Lab v partnerstvu s še šestimi nevladnimi organizacijami iz zahodnega Balkana v okviru razpisa Projekti kulturnega sodelovanja na Zahodnem Balkanu Evropske izvajalske agencije za izobraževanje in kulturo.

Preberite več

Delavnica: Vključevanje kulture v podjetja

Kultura je v podjetjih prisotna na različne načine, vse od vključevanja vizualnih materialov, poslovnih daril z umetniško vsebino, kot nagrada za zaposlene ali drugače. Povezovanja se pogosto odvijajo na ravni bolj individualnega razmisleka, v društvu Asociacija pa skupaj s partnerjema Mestom žensk in Društvom humanistov Goriške razvijamo projekt Certifikat kulturno podjetje (sofinancira ga Ministrstvo za javno upravo), v okviru katerega vzpostavljamo za vse strani koristen sistem oziroma platformo strateškega povezovanja kulture in gospodarstva.

Da bi NVO in posameznikom v kulturi predstavili, kako je možno vzpostaviti sodelovanje z gospodarstvo, organiziramo delavnico, ki se bo zgodila 15. 9. 2021 v Novem mestu.

Preberite več

Delavnica: Kreativni načini krepitve podjetji

Raziskave potrjujejo, da ima kultura številne pozitivne učinke tudi na podjetja in zaposlene. V letu 2019 je Svetovna zdravstvena organizacija objavila raziskavo, ki prikazuje, kako vse kultura vpliva na dobrobit (ang. Wellbeing) in zdravje ljudi, nekaj let pred tem pa je inštitut KEA objavil obsežno raziskavo, ki potrjuje, da kultura veča kreativnost, ki je sestavni del inovativnosti. Kultura med drugim dokazano vpliva na boljšo komunikacijo (med zaposlenimi), bolj strpno okolje, vidnost podjetja in ima številne druge pozitivne lastnosti.

V Društvu Asociacija že vrsto let preučujemo in spodbujamo načine povezovanja kulture in gospodarstva, s posebnim projektom pa oblikujemo tudi bolj jasne načine  sodelovanja obeh področji. Delavnica bo prezentacija in sinteza dosedanjih dognanj, obravnava konkretnhi primerov pa bo udeležencem ponudila možnost razmišljanja o razvoju podjetja tudi skozi inovativne pristope izven klasičnih učbeniških načinov.

Preberite več

Delavnica: Avtorske pravice za akterje na področju KKI

Ilustracija @AsjaTrost

Društvo Asociacija v sodelovanju s Centrom za kreativnost pri Muzeju za arhitekturo in oblikovanje vabi na delavnico Avtorske pravice za akterje na področju KK.

Ustvarjalke* navadno želijo zaščititi svoje pravice v odnosu do naročnic avtorskega dela in v odnosu do njenih uporabnic. Pri tem se pogosto dogaja, da ne poznajo dobro področja avtorskega prava in avtorskih pravic, ki jim pripadajo, zato tudi ne uspejo iztržiti največ iz svojega avtorskega dela.

Preberite več

Delavnica: Razpisne priložnosti s področja KKI

Ilustracija @Asja Trost

Društvo Asociacija v sodelovanju s Centrom za kreativnost, pri Muzeju za arhitekturo in oblikovanje, vabi na delavnico Razpisne priložnosti s področja KKI.

Za KKI obstaja obilico razpisnih priložnosti za javno ter zasebno sofinanciranje na lokalnih, nacionalnih, regionalnih, evropskih ali drugače mednarodnih ravneh. Pri tem pa se akterji* sprašujejo, na katere razpise se prijaviti, kako se zadeve lotiti, koliko časa je potrebnega za pripravo kvalitetne prijave, kje je mogoče dobiti informacije o aktualnih razpisnih priložnostih, ipd.?

Preberite več

Delavnica: Opredelitev vrednosti poslovne ideje za izdelke in storitve

Ilustracija @Asja Trost

Društvo Asociacija v sodelovanju s Centrom za kreativnost pri Muzeju za arhitekturo in oblikovanje vabi na delavnico Opredelitev vrednosti poslovne ideje za izdelke in storitve.

Ustvarjalci* v kulturi in kreativnih industrijah morajo pogosto predstaviti vrednost svojih izdelkov potencialnim naročnikom oz. podjetjem ali organizacijam. Pri tem se pogosto dogaja, da želijo izpostaviti preveč prednosti, zaradi česar se izgubi fokus ključnih vrednosti, ki jih izdelek ima, ali pa da ne izpostavijo pravih vrednosti, ki jih izdelek ponuja, in tistega, kar naročnik pričakuje.

Preberite več

Delavnica: Komunikacijski tipi – vzrok za uspeh ali neuspeh

Ilustracija @AsjaTrost

Društvo Asociacija v sodelovanju s Centrom za kreativnost pri Muzeju za arhitekturo in oblikovanje vabi k udeležbi na delavnici Komunikacijski tipi – vzrok za uspeh ali neuspeh.

 Ustvarjalke* v kulturi in kreativnih industrijah se pogosto srečujejo s tem, da morajo svoje ideje komunicirati potencialnim naročnikom oz. podjetjem in organizacijam. Pri tem se pogosto dogaja, da ustvarjalke komunicirajo tisto kar sami mislijo, da želijo posredovati, v resnici pa bi morali komunicirati tisto, kar od nas klient pričakuje. Tovrstno komuniciranje je bolj učinkovito in uspešnejše.

Preberite več

Delavnica: Povezovanje kulture in gospodarstva

Ilustracija @AsjaTrost

Društvo Asociacija v sodelovanju s Centrom za kreativnost pri Muzeju za arhitekturo in oblikovanje vabi k udeležbi na delavnici Povezovanje kulture in gospodarstva, ki jo sofinancira tudi Ministrstvo za javno upravo iz Sklada za razvoj NVO.

Povezovanje kulture z gospodarstvom onkraj klasičnega sponzorstva in marketinga ima lahko za podjetja številne pozitivne učinke. Na delavnici bo strokovnjakinja s področja Urška Jež podjetnicam* predstavila sodobne trende v medsektorskem povezovanju in pozitivne učinke uspešnega sodelovanje s kulturnim in kreativnim sektorjem.

Preberite več