Asociacija na Danskem o praksah zdravljenja s kulturo

Foto: NielsAgge@OldTownMuseumAarus

Društvo Asociacija se je kot partnerica v evropskem projektu CultureForHealth med 16. in 18. marcem 2022 v Aarhusu na Danskem udeležila okrogle mize in študijskega obiska na temo kulture kot načina upravljanja in zdravljenja bolezni. Kot predstavnici Asociacije sta se dogodka udeležili vodja strokovne pisarne društva Polona Torkar in članica upravnega odbora Urška Jež.

V okviru bogatega programa študijskega obiska, v okviru katerega smo se seznanili s številnimi raziskavami, pilotnimi projekti in redno dejavnostjo, ki jih za ugotavljanje ali pa uresničevanja učinkov delovanja kulture na zdravje izvajajo na Danskem, smo udeleženci z odločevalci iz vseh ravni – od evropske do danske lokalne, od politike do zdravstva – odprli različne teme ter pričeli s pripravo priporočil za oblikovanje politik na evropski ravni.

Preberite več

Asociacija v MAO o KKS

Center za kreativnost, ki deluje v okviru Muzeja za arhitekturo in oblikovanje, je 25. marca 2022 v sodelovanju z Inštitutom za ekonomska raziskovanja v okviru priprave na analizo celotnega področja kulturnega in kreativnega sektorja organiziral delavnico, na katero so povabili strokovnjake, predstavnike organizacij in posameznike, ki v KKS vidno in aktivno delujejo.

V imenu društva Asociacija se je kot strokovna vodja in predstavnica vsebinske mreže, ki deluje v smeri izboljšanja položaja in nudi podporo posameznikom in organizacijam, delujočim v sektorju, udeležila Polona Torkar.

Preberite več

Asociacija v Ljubljani gostila srečanje REG.Lab

V Ljubljani so se med 23. in 26. marcem 2022 mudili predstavniki partnerskih organizacij, ki si v okviru evropskega projekta REG.Lab prizadevajo nove kulturne prostore in mreže na področju Zahodnega Balkana vzpostaviti kot gonilce inovativnih in trajnostno zasnovanih praks za regionalno sodelovanje od spodaj navzgor.

V sklopu tri dni trajajočega programa partnerskega srečanja, ki je vključeval načrtovanje bodočih aktivnosti konzorcija, predstavitve in mreženje s predstavniki domače neodvisne kulture ter srečanje članov upravnega odbora regionalne mreže za kulturo Kooperativa, smo v DobriVagi v soorganizaciji Kooperative, Kina Šiška in izpeljali tudi panelno diskusijo, na kateri smo z načelnico oddelka za kulturo Mestne občine Ljubljana Matejo Demšič, dolgoletno sodelavko in nekdanjo predsednico društva Asociacija Jadranko Plut, Vullnetom Sanajo, direktorjem kosovske organizacije Anibar in Mirelo Travar, predsednico Operacije Grad iz Zagreba, razpravljali o položaju neodvisne kulture v regiji Zahodnega Balkana.

Preberite več

Asociacija na Dunaju del programa konference mreže EAIPA

Foto: EAIPA

Na Dunaju je 25. marca 2022 v organizaciji mednarodne mreže EAIPA potekala konferenca z naslovom Conference “Walk The Line – Fairness for Independent Performing Arts in Europe”. Konference se je udeležila predsednica društva Asociacija Inga Remeta, sicer podpredsednica mreže EAIPA.

Na konferenci je Asociacija sodelovala znotraj dveh programskih sklopov. V okviru prvega smo skupaj s predstavniki Madžarske in Belorusije predstavili trenutno situacijo, ki nevladne organizacije in samozaposlene, delujoče v polju performativnih umetnosti, pesti v naših državah, spregovorili pa smo tudi o kulturno-političnih praksah, ki so se v njih v zadnjih dveh letih vršile na splošno. V drugem programskem sklopu pa smo se posebej osredotočili na življenjske in delovne pogoje samozaposlenih v kulturi.

Preberite več

Video pogovor: Kako ustvariti relevantno in karizmatično blagovno znamko v času socialnih medijev?

Video @Špela Škulj

Asociacija je v sodelovanju s Centrom za kreativnost pri Muzeju za arhitekturo in oblikovanje v sklopu projekta KKI: Podpore za razvoj ni nikoli dovolj pripravilo video pogovor z Vladimirjem Mićkovićem, ki trenutno najbolj aktivno deluje kot soustanovitelj in vodja blagovne znamke slovenskega podjetja Juicy Marbles, na temo ustvarjanja blagovnih znamk v času socialnih medijev.

Na delavnici, ki jo je Vladimir Mićković izvedel v okviru projekta in v sklopu katere je nastal tudi video, smo se pogovarjali o sveži filozofiji blagovnih znamk, kako jo postaviti iz nič ter kako se lahko blagovne znamke vključijo v kulturo in prispevajo k dobrobiti družbe.

Preberite več